استفاده از محافظ گوش ایرمام در کارخانجات!

در این ویدئو مشاهده می کنید که از جمله مشتریان محافظ گوش های تولیدی شرکت طب سیستم مادر، کارگران شاغل در کارخانجات هستند. این افراد از صدای ناهنجار تجهیزات که روزانه با آن کار می کنند، به ستوه آمده و به دنبال راه چاره ای هستند. پیشنهاد شرکت طب سیستم مادر، استفاده از محصول ایرمام می باشد. همان گونه که مشاهده می کنید با استفاده از محصولات این شرکت، کارگران خط تولید کارخانجات صدای تجهیزات را نمی شنوند. در حالیکه به راحتی می توانند صدای همکاران خود یا موزیک و به طور کلی صداهایی که از نوع محاوره‌ای و نه ناهنجار باشند را بشنوند.

همان گونه که در این ویدئو گفته می شود با استفاده از محصولات ایرمام، گوش عرق نمی کند و حساسیت و خارش در مجرای گوش اپراتور تجهیزات پیش نمی آید. چرا که این محصول دارای لایه آنتی باکتریال بوده و هوای بیرون نیز در مجرای گوش گردش طبیعی دارد.

با استفاده از ایرمام که دارای فیلتراسیون ۶ مرحله ای می باشد، ایمنی و سلامت گوش خود را تضمین کنید. شرکت طب سیستم مادر مخترع و تولیدکننده انحصاری ایرپلاگ و مولدهای ایرمام می باشد. با استفاده از انواع محصولات تولیدی این شرکت در حالی که صداهای ناهنجار را نمی شنوید، صداهای محاوره ای افراد (فرکانس های صوتی انسان) را خواهید شنید.